Premiu :)

Yupi! Am primit un premiu! Premiul vine de la MD, posesoarea blogului Colectionez semne de carte, blog pe care il citesc cu mare placere.

Am si o sarcina foarte placuta si usoara, si anume sa raspund la intrebarea: „Ce produse naturale/bio/organice folosesti sau ai vrea sa folosesti?”

Majoritatea produselor cosmetice pe care le folosesc sunt naturale sau organice, am ceva probleme in gasirea unei paste de dinti naturale non-abrazive si mai folosesc ocazional parfum.

O sa enumar cosmeticele naturale sau organice pe care le folosesc in acesta perioada. Despre unele dintre ele deja am scris in articole mai vechi, despre altele voi scrie in curand.

Pentru ten folosesc:

– crema barbateasca de la Aubrey Organics despre care am scris aici  si uleiul de samburi de piersica  .

– Pentru spalarea fetei geluri de fata de la Alverde, momentan am 3 : unul cu alge marine, unul exfoliant si unul cu argila rosie. Stiu ca sunt multe dar le-am luat in vara cand am facut prima vizita la DM si eram foarte entuziasmata.

– demachiantul Oy de la Green People

– fond de ten lichid organic de la Inika Mineral Cosmetics.

Pentru corp :

– Sapunurile Soap Mill, momentan Bar Lemmon si Bar Green 

Crema de corp Soap Mill 

Uleiul de primula

Pentru par:

– Sampon solid Galador, cumparat de la Plafar.

– Balsam Aubrey Organics

Pentru igiena dentara folosesc apa de gura Weleda si o pasta de dinti de la Genna Dent pe baza de argila, pentru igiena intima tampoanele si absorbantele de la Natracare iar ca deodorant Weleda Citrus prezentat aici.

 Pentru baie folosesc sare de baie Soap Mill  si uleiul de cocos virgin cumparat de la Pukka Food.

Pentru buze folosesc un balsam de la Akamuti cu miere organica si musetel.

Inca nu am reusit sa inlocuiesc detergentul de vase cu unul ecologic, dar sper sa fac asta cat mai curand. As vrea sa incerc si un detergent de rufe ecologic dar ceea ce am vazut pana acum mi s-a parut destul de scump. In materie de cosmetice as vrea sa testez mult prea multe ca sa le insir aici😀

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Premiu :)

  1. Pingback: Premiu :) - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. laura spune:

    Buna,
    un detergent de vase ff bun este cel de la sonnet, si acceptabil ca pret…il folosesc de ceva vreme si sunt foarte multumita. Totodata poti incerca si cel de la Earth Friendly Products…am auzit numai de bine de el, eu de la ei folosesc detergentul lichid de rufe pt bebelusi.

    p.s: mersi de commentul de pe blogul meu..acuma l-am vazut..si da,I double checked it, intr-adevar la partea cu gelul de dus imi scapase EDTA-ul…sunt la inceput…si cred ca m-a indus in eroare si descrierea de pe site:http://www.bio4life.ro/geluri-de-dus/gel-de-dus-cu-papaya–1322739
    o sa remediez problema si in text..si te mai astept pe la mine:), si de ce nu sa povestim mai des, intrucat vad ca de la tine am numai de invatat🙂

  3. Roxana spune:

    Detergent de vase ecologic are si Mega Image, face multa spuma si costa doar un pic mai muot decat cel clasic, am scris despre el pe blog daca te intereseaza. In ceea ce priveste detergentul de rufe eu il folosesc pe cel cu magnolie si lacramioare de la Earth Friendly si sunt foarte multumita. Daca nu ai rufe albe patate intensiv cu fond de ten sau cu vin rosu curata bine, nu mai ai nevoie de balsam si trebuie sa pui foarte putin detergent la o spalare, asa ca se justifica pretul. Il gasesti pe biobunatati.

    • Am mai citit despre detergentul de vase de la Mega Image dar nu l-am gasit in magazinele din zona Obor si Stefan cel Mare. Poti sa imi spui te rog de la ce magazin ai achizitionat detergentul de vase ?

      • Roxana spune:

        De pe Valea Argesului. Dar daca am gasit eu cred ca este imposibil sa nu il gasesti in zona Obor-Stefan cel Mare, ar trebui sa fie la fel de aprovizionate.

Lasă un răspuns

