Sare de baie Soap Mill

Imi place luna decembrie pentru ca sunt mult mai multe targuri ca de obicei. Am fost la unul dintre acestea pentru a-mi reinnoi stocul de sapunuri. Mi-am luat doua sapunuri Soap Mill, Bar Lemon din gama Yellow Express si Bar Fruit din gama Twilight Breeze. Am profitat de ocazie si am luat si o sare de baie cu uleiuri esentiale. Am testat si crema de corp si mi-a placut foarte mult, este un pic grasa dupa aplicare dar nu dureaza foarte mult pana intra in piele. Mi-a placut si textura, nu era solida dar totusi destul de densa. Mi-am mai facut si eu acasa creme din unturi si uleiuri si mi-au iesit destul de aerate, consumam destul de mult la o aplicare. Cea de la Soap Mill parea mai economica. Nu mi-am cumparat-o pentru ca aveam buget limitat si intre timp mi-am comandat o crema de la Akoma (si un sapun si ulei de primula si ulei de samburi de piersica).

Despre utilizarile si beneficiile sarii de baie puteti citi mai mult pe blogul Soap Mill. Eu am folosit-o doar in cada asa ca o sa acopar doar acest subiect. Contine:  sare de la Marea Moarta, uleiuri esentiale in proportie variabila, adaosuri de plante,flori, fructe.  A costat 10 ron si gramajul este de 100 grame. Eu am luat varianta cu ulei de Melissa si lamaie. Mirosul este foarte puternic si persista destul de mult.  Am folosit-o pana acum de 3 ori si mai am pentru inca o utilizare. Nu am pus foarte multa in cada pentru ca mirosul este destul de puternic. Mi se pare o idee foarte buna pentru o baie relaxanta, chiar daca eu mi-am ales niste uleiuri esentiale energizante. Inainte sa trec la cosmeticele naturale si organice foloseam spumant de baie dar sarea de baie inlocuieste cu succes spumantul atunci cand doriti sa aveti parte de o baie relaxanta. Chiar am citit in Toxic Beauty ca spumantul de baie poate duce la aparitia infectiilor tractului urinar, mai ales la persoanele sensibile,  datorita substantelor responsabile pentru producerea spumei (SLS, SLES etc.). 

Daca vi se pare prea scumpa este foarte simplu de preparat si acasa, aveti nevoie de sare de mare sau de Himalaya si uleiuri esentiale.  Eu m-am tot uitat inainte sa o cumpar pe aceasta prin magazine dar nu am gasit nimic care sa nu fie colorat sau sa nu aiba parfum sintetic sau alte ingrediente inutile.

Acest articol a fost publicat în Cosmetice naturale și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Sare de baie Soap Mill

  1. Pingback: Sare de baie Soap Mill - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Silvia spune:

    Multumim frumos pentru review, l-am adaugat si eu la rubrica aferenta de pe blog!

    Ne bucuram ca iti place sarea de baie, este un produs putin utilizat la noi, din pacate. Deoarece este extraordinar!

    • Eu incercasem mai demult sarea de baie din comert si nu m-a incantat deloc, poate de aceea este lumea mai reticenta. Insa cu sare de calitate si uleiuri esentiale este cu totul altceva!

      • Silvia spune:

        Pai in momentul in care adaugi coloranti si parfumuri, ambele de sinteza, cand ai un pret de 3 ori mai mic decat al nostru… este foarte simplu sa alegi altceva.🙂

  3. jurnalbio spune:

    la ce targ? eu am fost la acela cu harmony si mi s-a parut prea ezoteric

  4. clara spune:

    sarea de mare o gasesti la magazinele DM, este sare din Marea Moarta 1, 5 kg pt 11 ron, eu sunt fana si o folosesc si in sapun!
    sincere felicitari pt blog!

  5. Mersi pentru pont, la pretul asta chiar se merita sa cumpar si sa imi prepar singura rasfatul pentru baie. Si eu iti citesc cu mare placere blogul!

Lasă un răspuns

