Aubrey Organics Men’s Daily Moisturizer

M-am decis sa cumpar aceasta crema pentru prietenul meu, pentru ca de cate ori imi cerea crema de fata si ii aratam optiunile stramba din nas. Ce-i drept avea de ales intre Balm Balm, unturi, uleiuri sau crema de la Green People cu factor de protectie care lasa fata un pic albicioasa. Asa ca m-am gandit sa ii cumpar o crema de fata cat mai naturala dar cu o consistenta mai apropiata de cremele normale, ca sa nu mai faca atatea nazuri. De la Aubrey Organics mai am un balsam de par care poate fi folosit si ca masca de par si mi se pare ok, asa ca am ales o crema tot de la ei speciala pentru barbati. Am comandat crema de pe Organic Body Care Shop, impreuna cu deodorantul Citrus de la Weleda in varianta mare. Fac o paranteza sa va spun ca deodorantul mi se pare mult mai ieftin, costa 7 lire in varianta de 100 ml fata de 60 ron cat este la noi, atat in magazinele clasice cat si in cele online. Nici cu transportul celor doua produse nu am ajuns la 60 ron pentru deodorant.

Crema ar fi trebuit sa fie cadou de Mos Nicolae dar cum am avut o surpriza neplacuta a trebuit sa o daruiesc mai devreme. Surpriza a fost ca produsul expira in februarie 2011, adica foarte repede. Le-am scris un mail celor de la The Organic Body Care Shop si mi-au retrimis produsul cam intr-o saptamana, insa si acesta expira relativ repede, adica in iulie 2011. Data expirarii este trecuta pe ambalaj si nu am gasit si semnul cu numarul de luni valabil de la deschidere, asa ca nu pot sa imi dau seama daca produsul are un termen de garantie mai mic si de aceea sunt si termenele de expirare asa apropiate. Nu zic ca mi se pare apropiat iulie 2011, dar prietenul meu foloseste crema de fata maxim de 2 ori pe saptamana si in conditiile astea ii ajunge cam un an de zile un tub.

Cum prima crema expira asa repede, “ma sacrific” si o folosesc si eu. M-am plictisit de cea de la Green People si mi se pare cam aiurea sa folosesc iarna crema cu factor de protectie. Ma asteptam ca cea de la Aubrey Organics sa fie ca si consistenta in genul cremelor clasice, dar nu e deloc asa. Trebuie amestecata inainte de folosire, este mai lichida decat o crema normala, are culoarea cafeniu deschis si un miros ciudatel, imi aduce aminte de o prajitura. Nu este grasa, imediat dupa folosire simt fata un pic lipicioasa dar senzatia dispare foarte repede. Pentru ca este produsa in SUA are doua liste de ingrediente, cea de pe ambalaj un pic mai scurta decat cea INCI necesara pentru comercializarea in Europa. Ingredientele de pe ambalaj sunt urmatoarele: Coconut Fatty Acid Cream Base, Organic Aloe Vera, Witch Hazel, Horsetail Extract, Calendula Oil, St. John’s Wort Oil, Coltsfoot Extract, Coneflower Extract, Flaxseed Lignan Extract, Linoleic Acid (Vitamin F), Carrot Oil, Organic Lemon Peel Oil, Aubrey’s preservative (Citrus Seed Extract, Vitamins A, C and E). Desi intra repede in piele, este suficient de hidratanta. Mi se pare cam puternic mirosul dar macar nu are parfum. Este 100 % din ingrediente naturale, despre cele organice nu apare nimic. Presupun ca doar uleiul de coaja de lamaie este organic.

In concluzie nu m-a impresionat foarte mult dar pana la urma nu e pentru mine. Prietenul meu o foloseste surprinzator de des tinand cont de expresia fetei pe care a avut-o cand a vazut cum arata si cum miroase.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Aubrey Organics Men’s Daily Moisturizer

  1. Pingback: Aubrey Organics Men’s Daily Moisturizer - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. jurnalbio spune:

    Mesaj pentru prietenul tau: daca vrea si el sa iti faca o surpriza de craciun, gaseste aici mai multe idei http://jurnalbio.wordpress.com/2010/12/02/cele-mai-bune-idei-de-cadouri-bio-de-la-domni-pentru-iubitele-lor/

  3. Pingback: Premiu :) | My Natural Choises

Lasă un răspuns

