Balm Balm

Despre cremele Balm Balm am citit multe pareri pe diverse bloguri si site-uri, si majoritatea de bine. Cred ca nu strica inca un review si spun de la inceput ca Balm Balm-ul este o investitie foarte buna. Pentru cei care nu stiu, cremele Balm Balm sunt 100 % organice, au un pret foarte ok, se consuma greu si sunt multifunctionale. Sub aceasta marca gasim balsam de fata, de maini sau de buze. Interesant este ca toate aceste produse au aceleasi ingrediente in proportii diferite, asa ca puteti folosi un balsam de fata si pentru corp si pentru buze si invers.

Eu am avut 2 variante ale balsamului de fata, cel cu tea tree si cel cu ulei esential de muscata. In general nu am probleme cu mirosul cosmeticelor dar trebuie sa recunosc ca nu ma omor dupa mirosul uleiului de tea tree asa ca prefer varianta cu ulei de muscata. Exista si in varianta simpla, fara uleiuri esentiale. Are foarte putine ingrediente, de exemplu Balm Balm cu ulei esential de muscata contine: butyrospermum parkii (unt de shea), helianthus annuus (ulei de floarea soarelui), cera alba (ceara de albine), pelargonium graveolens (ulei esential de muscata), calendula officinalis (ulei de galbenele), simmondsia chinensis (ulei de jojoba), citral, geraniol, citronellol, limonene, linalool. Ultimele ingrediente fac parte din componenta uleiului de muscata.

Consistenta balsamului este diferita de cea a cremelor obisnuite pentru ca este practic un amestec de uleiuri. Trebuie folosita o cantitate foarte mica si se aplica mult mai usor pe pielea umeda. Eu am tenul mixt si nu mi se pare potrivita ca si crema de zi, mai degraba ca o crema de noapte. Dupa aplicare tenul este lucios dar pana dimineata crema intra in piele. O mai folosesc si ziua atunci cand stiu ca o sa petrec o perioada mai lunga de timp in frig si chiar are efect, nu mi se mai usuca fata. De asemenea o mai folosesc dupa epilat pentru calmarea pielii, ca si crema de maini si ca balsam de buze. Merge folosita si in zona ochilor si chiar mi se pare ca imi diminueaza cearcanele.

Alte produse nu am incercat de la Balm Balm, am vazut pe site-ul oficial ca au mai aparut demachiant, toner, uleiuri de masaj,uleiuri baza, uleiuri esentiale si multe altele. Gasiti cremele Balm Balm la magazinul Pukka Food si online la www.biobeauty.ro si www.sideris.ro.

Acest articol a fost publicat în Cosmetice organice și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Balm Balm

  1. jurnalbio spune:

    si balm balm e lider de piata? „UK’s leading 100% Organic”. toti sunt numarul 1

    • Din cate stiu eu exista putine game de produse cosmetice cu certificarea 100 % Organic si din UK am mai auzit doar de Spiezia, care are preturile de 4-5 ori mai mari decat cele de la Balm Balm. Asa ca nu cred ca e doar o chestie de marketing.

  2. Dora spune:

    Il am pe cel cu tea tree pentru buze, miroase destul de rau dar e cel mai bun produs pe care l-am avut vreodata. Ma dau si pe zgarieturi si ziua urmatoare nu ma mai dor, pe knuckles (iarna), pe nas daca mi se duce pielea…

  3. Moraru Raluca spune:

    L-am avut si eu pe cel albastru cu tea tree si era super…tot ma dadeam cu o cantitate mica, pt ca mi se parea mic tubuletul si tot aveam impresia ca deja se termina….si cand colo😀 M-a ajutat iarna ! E bun!

Lasă un răspuns

