Spuma de curatare a fetei – Nuage Celeste Cattier

Nuage Celeste este o spuma pentru spalat fata de la Cattier. Am cumparat-o din farmacia Plafar din Auchan Titan, o farmacie in care pierd mult timp de cate ori ajung in zona. Cred ca mi-ar placea si mai mult daca nu m-ar intreba vanzatoarele tot timpul daca pot sa ma ajute cu ceva si daca nu m-ar urmari atata cu privirea paznicul din farmacie. Recunosc ca iau la rand toate rafturile, citesc cu atentie etichetele multor produse si de cele mai multe ori ies fara sa cumpar nimic. Nu ca nu mi-ar placea nimic dar mi se par preturile un pic mai mari decat prin alte magazine de acelasi gen si incerc sa imi cumpar produse cosmetice doar atunci cand am nevoie de ele. Pana atunci doar le studiez. Spuma a costat in jur de 35 ron, nu mai stiu pretul exact.

Ce mi-a placut:

– Este foarte fina si nu agreseaza pielea. In timpul verii nu simteam nevoia sa folosesc dupa spalare crema de fata insa acum, cand tenul meu este mai uscat, simt nevoia de hidratare.

– Miroase discret ceea ce mi se pare foarte ok.

– Imi simt fata curata dupa folosire, dar nu curata si fondul de ten mineral. Alt fond de ten nu am folosit in perioada cand m-am spalat cu aceasta spuma asa ca nu stiu sa va zic daca puteti sari peste demachiere. Am observat ca fondul de ten mineral este mai greu de inlaturat decat cele clasice.

– A fost prima spuma de curatare a fetei pe care am folosit-o si trebuie sa spun ca mi se pare foarte practica: cata spuma scoti din tub atata folosesti, nu se face mai multa in contact cu apa si astfel reusesc sa imi ud parul foarte putin cand ma spal pe fata.

– Tine destul de mult, cam 3-4 luni de folosire de doua ori pe zi.

Ce nu mi-a placut:

– Contine doar 12,5 % ingrediente organice, mai precis 2 ingrediente. 98,5 % din totalul ingredientelor sunt naturale. Contine : Aqua, Glycerin, Rosa Damascena Distillate (din agricultura organica), Centaurea Cyanus Extras (din agricultura organica), Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside, Lactic Acid, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Hydrolyzed Wheat Protein, Limonene, Linalool. Mi se pare foarte ciudat ca un produs certificat de Ecocert si cu sigla Bio are doar 12,5 % ingrediente organice dar imi aduc aminte ca am citit in Toxic Beauty ca produsele certificate Ecocert trebuie sa contina minim 10% ingrediente organice. Procentul mi se pare foarte mic.

– Nu se precizeaza daca parfumul provine sau nu din uleiuri esentiale. Mai folosesc ocazional parfum dar cel din cosmetice chiar mi se pare ca nu are nici un rost.

Pentru spalarea fetei am mai folosit sapunul negru african si doua geluri de fata de la Alverde despre care o sa scriu intr-un articol viitor. Ma tenteaza foarte mult o crema pentru curatarea fetei din uleiuri, cum este cea de la Akamuti. Am mai testat demachierea cu ulei de masline dar nu impac asa bine cu uleiul de masline pe fata.

Acest articol a fost publicat în Cosmetice organice, Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Spuma de curatare a fetei – Nuage Celeste Cattier

  1. jurnalbio spune:

    paznicii de farmacie sunt o specie aparte. cu cat arati mai inofensiv (copil de mana, ochelari, aer preocupat) cu atat te supravegheaza mai mult. sunt toti niste serifi de mall

  2. Diana spune:

    Nici eu nu am fost prea multumita de produsele Cattier.
    Si, in alta ordine de idei, am crezut ca arat eu ciudat de se tot uita paznicii de farmacii dupa mine! Slava domnului ca nu-s singura care pateste de-astea! :))

  3. Roxana spune:

    Toate produsele bio certificate Ecocert au cam acelasi procent de ingrediente organice.

  4. anghel marius spune:

    tu stii , autorule, sa vorbeste si sa scrie corect in engleza ? ia vezi mata’ cum se zice la „alegere” in iengleza !

Lasă un răspuns

