Sapun Lois cu Lemongrass

Am cumparat acest sapun de la targul Organic Fest editia V, impreuna cu cel cu ulei de Melissa. Fiecare sapun a costa 15 lei, mai putin decat pe site-ul oficial unde costa 19 lei. Am fost foarte incantata de ele pentru ca toate sapunurile din gama Lois contin unt de shea. Stiu ca este o nebunie acum cu acest unt de shea dar mie chiar mi se pare minunat si sapunurile ce contin acest unt mi se par mai hidratante.

Nu este prea clara poza si alta nu am mai facut pentru ca am terminat foarte repede sapunul.


Impresiile dupa folosire sunt urmatoarele:

–          Miroase foarte puternic, cred ca cel mai puternic dintre toate sapunurile handmade pe care le-am folosit. Cand deschid sertarul in care il tin pe cel de Melissa se simte imediat mirosul si toate celelalte sapunuri miros la fel. Pentru mine nu este neaparat un punct pozitiv pentru ca nu sunt asa fan uleiuri esentiale si in general citesc despre efectele lor inainte de a-mi cumpara un produs ce le contine. Stiu ca majoritatea au efecte benefice dar multe dintre ele au si efecte negative care sunt mai putin cunoscute si incerc pe cat posibil sa le evit pe acestea in produsele pe care le folosesc zilnic. Pentru persoanele ce prefer sapunurile cu un miros puternic acesta este perfect.
–          Este foarte hidratant, nu imi usuca nici mainile nici fata.
–          Face spuma suficienta.
–          Se inmoaie mai repede decat alte sapunuri pe care le-am folosit desi il tin intr-o savoniera cu gratar.
– Se consuma foarte repede, daca ar fi fost folosit incontinuu cred ca ar fi tinut mai putin de o saptamana. L-am folosit in paralel cu cel de la Soap Mill pe care nu l-am terminat nici acum. Mentionez inca o data ca sapunurile naturale sunt folosite de doua persoane pentru corp si maini.

In concluzie este un sapun foarte hidratant dar se consuma foarte repede, nu cred ca il voi cumpara foarte des deoarece are pretul destul de ridicat. Eu am achizionat sapunul de la Olivo.

Acest articol a fost publicat în Cosmetice naturale, Sapunuri naturale și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Sapun Lois cu Lemongrass

  1. Pingback: Sapun Lois cu Lemongrass - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. clarra spune:

    Il am si eu, doar ca mi s-a parut ca miroase cam puternic si l-am lasat sa se mai odihneasca, sa-i mai piara din miros. Deocamdata sta cumintel intr-un cosulet frumos, pe biroul meu, si-mi parfumeaza camera🙂

    • Eu il am pe cel cu ulei de Melissa nedesfacut cam de o luna si miroase la fel de puternic. Sper sa se mai duca totusi mirosul, mai ales ca nu prea imi place cum miroase.

      • clarra spune:

        Si eu il am si pe cel de Melissa – stau amandoua cumintit in cosuletul mai sus mentionat, pe un pat de lavanda uscata😉 Imi place mirosul pe care-l raspandeste in camera.

  3. Buna! Aveam nevoie de o parere neutra vis-a-vis de mai multe sapunuri si ti-am folosit review-urile. Merci pentru ele!

    Vroiam sa-ti spun ca daca nu-ti place mirosul unui sapun il scoti din ambalaj si-l pui langa o fereastra pe care o tii mai mult deschisa si intr-o saptamana se reduce substantial mirosul.

    Cat priveste durabilitatea unui sapun tine foarte mult de ingrediente, mai precis de lipsa uleiului de cocos (cel responsabil de spuma abundenta si de curatarea propriu-zisa a pielii). Asa ca, daca esti ok cu aspectele astea poti verifica eticheta si daca nu este trecut deloc sau este undeva in coada ingredientelor ar trebui sa nu se consume repede.

Lasă un răspuns

