Apa de gura Weleda cu Ratanhia

Despre apa de gura am aflat destul de tarziu, spre rusinea mea. La un control stomatologic facut acum vreo 4 ani mi s-a spus ca este obligatoriu sa o folosesc zilnic si ca este la fel de importanta ca si spalatul pe dinti. De atunci am inceput sa folosesc constiincioasa apa de gura, mai exact Colgate Sensitive. Ulterior am trecut pe Listerine, la recomandarea unui alt medic stomatolog. La un moment dat anul acesta am dat peste un articol despre sensibilitatea dentara. In acest articol pe primul loc in factorii ce cauzeaza sensibilitatea dentara era trecuta apa de gura. Se pare ca aceasta contine substante acide care pot agrava durerile de dinti. O fi sau nu adevarat, m-a pus pe ganduri si am inceput sa caut informatii despre variante mai blande ale produselor din comert. Asa am aflat despre Weleda si am cumparat dintr-o farmacie apa de gura Weleda cu Ratanhia. Are urmatoarele ingrediente : Alcohol, Water, Commiphora Myrrha (Myrth) Extract , Krameria Triandra (Ratanhia) Root Extract, Fragance, Limonene, Linalool, Eugenol (pentru ultimele 4 ingrediente aparea mentiunea : from natural essential oils), Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Extract, Silver, Magnesium Sulfate (pentru ultimele 3 ingrediente apare mentiunea : in highly diluated form). Este o apa de gura concentrata, are doar 50 ml dar se folosesc doar 2-3 picaturi la o clatire. Se dilueaza 2-3 picaturi intr-un pic de apa calduta. Nu are un gust la fel de puternic si racoritor ca o apa de gura clasica, la inceput puneam mai multe picaturi dar in timp m-am obisnuit sa pun mai putin si chiar mi se pare ok asa. Nu o folosesc chiar zilnic ci cam de 3-4 ori pe saptamana. Este foarte economica, am consumat in 4 luni de zile doar jumatate din sticluta. Ceea ce ma enerva la apa de gura clasica era faptul ca se gasea foarte greu in variante mai mari de 250 de ml si dadeam o groaza de bani pe sticlute pe care le terminam foarte repede.

Per ansamblu sunt multumita de apa de gura Weleda, desi probabil o voi schimba dupa ce se va termina pentru ca m-am plictisit de gustul ei. Sunt curioasa sa aflu si parerea unui medic stomatolog despre aceasta apa de gura si despre pastele de dinti naturale, din experienta mea pana acum am observat ca fiecare recomanda o marca anume. Sper sa nu fie o chestie doar de marketing, asa cum medicii dermatologi si farmacistii recomanda o anumita gama de produse dermatocosmetice.

Acest articol a fost publicat în Cosmetice naturale și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Apa de gura Weleda cu Ratanhia

  1. clarra zice:

    M-am uitat si eu la ea, dar mi s-a parut cam scumpa… aproape 40 ron pentru 50 ml…
    Eu mai folosesc Paradontax – am gasit prin hipermarket-uri oferta – pasta de dinti+apa de gura = 19 ron. Iar apa de gura are 500 ml.

    • Daca te gandesti la raportul durata/pret eu zic ca e ok, eu preconizez ca o sa ma tina minim 6 luni, cu mentiunea ca este folosita de doua persoane dar nu chiar zilnic. Pare interesanta si oferta la Paradontax, imi place pasta de dinti. Acum folosesc pasta de dinti de la Weleda cu sare care seamana la gust cu cea de la Paradontax dar mi se pare cam abraziva. Apa de gura o folosesti dupa fiecare spalare pe dinti ?

      • clarra zice:

        Folosesc apa de gura doar seara, dupa ce ma spal pe dinti. Si o am de ceva vreme… daca nu o gasesti la oferta cu pasta de dinti, e destul de scumpa… cam 30 ron. Ultima data am vazut-o la oferta in Selgros.

  2. Pingback: Apa de gura Weleda cu Ratanhia - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Pingback: Premiu :) | My Natural Choises

Lasă un comentariu