Sapun Soap Mill Bar Rose si alte sapunuri naturale

Despre sapunurile de la Soap Mill auzisem de mult timp dar nu ma incumatesem sa cumpar unul in principal din cauza pretului mai ridicat. Am fost de curand la evenimentul The big iSHOES de la Carturesti unde am gasit si produsele Soap Mill si mi-am achizitionat sapunul Bar Rose din gama Yellow Express la pretul de 19 ron. L-am testat cum am ajuns acasa si mi-a placut mult. Sa trecem la impresii:
– Arata foarte bine si are un aspect mai fin, mai ingrijit daca pot sa spun asa fata de alte sapunuri naturale folosite.
– Miroase placut si in acelasi timp discret, a trandafir. Nu imi plac sapunurile care miros puternic, acesta miroare exact cat trebuie.
– Face spuma destul de putina, pe mine nu ma deranjeaza acest lucru. In schimb prietenul meu considera ca “nu face nimic”, asta insemnand ca nu face spuma.
– Hidrateaza mult mai bine decat alte sapunuri naturale de la noi pe care le-am mai folosit, cu exceptia celui cu Lemongrass de la Lois despre care o sa scriu intr-un review separat. Sunt persoane care considera un sapun ca fiind hidratant daca nu usuca fata, la mine trebuie sa nu usuce mainile. In general ma impac bine cu sapunurile naturale, mai putin cand vine vorba de maini. Sapunul in cauza le usuca un pic insa mult mai putin decat alte sapunuri. L-am folosit si pentru fata si e ok.
– Tine destul de mult, am folosit cam jumatate din el intr-o saptamana si jumatate. Un sapun care tine 3 saptamani ma incanta foarte mult pentru ca alte sapunuri naturale de la noi pe care le-am mai folosit ma tineau cam o saptamana. Ca reper il folosesc atat eu cat si prietenul meu pentru maini si corp.
Concluzionand, imi place si cred ca o sa mai testez si alte sapunuri de la Soap Mill. Este destul de scump dar compenseaza prin faptul ca se consuma greu. Gasiti produsele Soap Mill aici.

Daca tot am inceput sa scriu despre acest subiect, o sa amintesc si alte sapunuri naturale pe care le-am folosit pana acum. Primele folosite au fost cele de la Reverto, daca tin bine minte am testat asa : cel cu alge, cu castraveti, cu morcov, Poppy, cu lavanda, cu rozmarin, cu cafea. Cel mai mult mi-au placut Poppy si cel cu lavanda, restul mi-au uscat destul de rau pielea. De la Manufactura Lorelai am testat “Lapte si Miere” si “Fulgusoara”. Cel de-al doilea mi s-a parut mai hidratant un pic, primul mi-a uscat pielea. De la Jovis am incercat “Sea-Breeze” si “Cucumber-splash”, ambele mi-au uscat pielea. Mi-am luat si din Croatia doua sapunuri naturale, mi-au placut mult mai ales ca au fost sapunurile care m-au tinut cel mai mult din tot ce am folosit pana acum, o luna de zile fiecare. Data viitoare sigur voi lua mai multe. In testare este acum sapunul Lois cu Lemongrass si isi asteapta randul cel cu ulei de Melissa tot de la Lois si de la Marillys cele cu catina si laptisor de matca.

Am lasat la sfarsit ce e mai bun, si anume sapunurile de la Akoma. Am incercat asa :
– Sapunul negru african, singurul tratament ca sa zic asa care a dat roade impotriva tenului gras. Nu de tot, insa clar se vede o imbunatire in perioadele in care il folosesc. In schimb este dezastruos pentru maini, daca as gasi o metoda de a ma spala pe fata fara sa folosesc mainile ar fi perfect.
– Sapunul cu lavanda care nu mai este acum in oferta celor de la Akoma. A fost foarte scump, 5 lire, dar a meritat cu prisosinta : un sapunel foarte fin, cu miros imbietor de lavanda si foarte hidratant. Pe cuvant ca il admiram de cate ori treceam pe langa baie.
– Sapunul detoxifiant, cred cel mai bun sapun care l-am folosit vreodata. Cand l-am vazut prima oara am fost destul de sceptica, ma gandeam ca am dat banii pe o prostie. Aspectul nu e punctul lui forte dar in rest e minunat, miroase bine, hidrateaza foarte bine si are bucatele de shea vizibile in el. Am incercat si celelalte doua sapunuri, Luxury Oatmeal & Almond si Skin firming Luxury Herbal, sunt ok dar imi usuca un pic pielea.

Mi-ar placea sa incerc la un moment dat sa imi fac eu sapunuri, pentru a putea alege uleiurile vegetale si esentiale. Sunt curioasa sa incerc un sapun cu ulei de avocado, stiu ca este bun hidratant, dar nu am vazut un astfel de sapun pe nicaireri, doar retete pe site-urile despre fabricarea sapunului.

Acest articol a fost publicat în Cosmetice naturale, Sapunuri naturale și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Sapun Soap Mill Bar Rose si alte sapunuri naturale

  1. Silvia spune:

    Ne bucuram ca ti-a placut sapunul natural ales! Intr-adevar, sapunurile din gama Yellow Express nu fac asa de multa spuma ca celelalte, dar nu deranjeaza acest aspect, deoarece este fina. Aceasta gama a fost creata special pentru femei. De aici si mirosurile florale sau citrice.

    Te asteptam sa testezi si alte produse Soap Mill, avem o prezentare duminica aceasta, la magazinul Zu&Za. Gasesti mai multe detalii pe blog-ul nostru.

    Am adaugat review-ul tau la rubrica aferenta de pe blog, multumim frumos!

  2. Pingback: Sapun Soap Mill Bar Rose si alte sapunuri naturale - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. mariana spune:

    Buna din nou.As vrea sa te intreb daca sapunul negru african de pe Akoma usuca tenul(spui ca este dezastruos pe maini…)?Eu am tenul fff uscat,si mainile la fel (ma spal fff des pe maini pentru ca am un bebe mic) si nu stiu ce sapun sa imi iau de pe Akoma.Ce spui merge cel detoxifiant??Au scos o noua gama de sapunuri:Natural Handmade Soap (Artisan Collection),ai luat ceva de acolo?Am facut pana acum o comanda la ei si asta datorita incurajarii tale MULTUMESC FRUMOS😉

    • Nu stiu daca ti s-ar potrivi sapunul negru african, mie imi usuca un pic fata dar am tenul mixt si daca folosesc unt de shea dupa spalare e perfect. Pentru corp mi s-a parut ok, pentru par si maini dezastru. Daca il cumperi si il folosesti doar pentru fata ar fi mai bine sa il tai in 2 sau 3 parti pentru ca se inmoaie repede. Nu miroase foarte placut dar nici asa groaznic sa nu il poti folosi. Face multa spuma. Cel detoxifiant sigur merge, mie mi-a placut si pentru fata, si pentru maini si corp. Nu am cumparat inca nimic din gama Artisan Collection. Ce ti-ai luat la prima comanda ?

  4. mariana spune:

    Mi-am luat 500 g unt de shea(pana acum am avut rafinat,asa ca asta mi se pare ca pute,dar ce nu fac eu pt o piele fina),125 ml ulei jojoba si 60 ml ulei de argan.Facand simulari peste simulari am obs ca in momentul in care iti comanzi ulei la 60 ml transportul e mai scump,nu stiu de ce.Adica la 4 uleiuri la 125 ml e mai ieftin transportul ca 3 uleiuri la 60 ml.
    La a 2 comanda care va fi zilele astea,azi,maine.. vreau 250 g unt de mango,100 g unt cacao(am auzit ca este bun pt vergeturi),125 g ulei de avocado,125 ulei de migdale dulci si un sapun,cred ca o sa il iau pe cel detoxifiant.
    Le-am trimis 2 mailuri pana acum in care i-am rugat sa imi spuna ingredientele la noua gama de sapunuri pt ca mie mi se pare cam ieftina si nu mi-au raspuns la nici un mail…..hmmmm

Lasă un răspuns

