Deodorante : Vichy si Weleda Citrus

Cu deodorantele / antiperspirantele intotdeauna am avut probleme: ori nu aveau efect indelungat, ori patau hainele. De cand am aflat de parabeni  si aluminiu a devenit si mai complicat sa cumpar un deodorant. Vara asta am folosit un Vichy sub forma de stick. Pe ambalaj scrie : fara aluminiu, fara parfum, fara parabeni. Nu m-am uitat pe lista de ingrediente cand l-am cumparat pentru ca nu vroiam un deodorant bio, vroiam doar ceva care fara aluminiu si eficient. Dupa ceva timp, citind lista de ingrediente, mi-a sarit in ochi Sodium Lauryl Sulfate. La ce oare o folosi SLS intr-un deodorant ? Mi se pare amuzant ca Vichy are un deodorant fara aluminiu, parabeni, parfum dar cu SLS. Eficient nu prea este, dureaza doar cateva ore efectul dupa care trebuie reaplicat. In schimb imi place ca nu pateaza hainele si nu are miros. L-am folosit si imediat dupa epilat si a fost ok, nu m-a usturat pielea si nu m-am iritat.

Dupa ce l-am terminat pe cel de la Vichy mi-am cumparat unul de la Weleda. Am o farmacie langa servici cu un mic stand bio la care ma holbez de cate ori intru, desi au intotdeauna aceleasi produse. Partea proasta cand cumpar din magazine e ca sunt foarte entuziasmata si nu ma uit intotdeauna la ingrediente cand cunosc cat de cat gama din care este produsul. Asa am facut si acum si mi-am luat deodorantul Weleda Citrus la 30 ml, 25 RON.  Nu am fost prea incantata cand m-am uitat ulterior pe lista ingredientelor. Contine : Alcohol, Water, Fragrance (din uleiuri esentiale), Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Farnesol.  La primele aplicari am pulverizat de doua ori pentru fiecare parte si nu m-a tinut foarte mult, cam 4 ore, dupa care am inceput sa ma ud dar fara sa miros. Apoi am observat ca, daca folosesc o cantitiate mai mare, ma tine pana seara cand ajung acasa ceea ce e un plus fata de Vichy. Se cunoaste ca are mult alcool, se usuca destul de repede dupa aplicare. Nu pateaza hainele si miroase foarte placut, poate un pic prea puternic. Oricum nu persista foarte mult mirosul. Surprinzator , ii place si prietenului meu si il foloseste si el. Se consuma destul de repede ceea ce nu prea e un lucru bun tinand cont de pretul lui. Exista si in varianta mai mare, la 100 ml si costa in jur de 60 RON.  Inca nu l-am incercat dupa epilat dar nu cred ca ar fi indicat la cat alcool contine. In principiu sunt multumita de el, cu tot cu alcool. Nu stiu cat de eficient ar fi vara dar pentru iarna mi se pare ok.

As vrea sa incerc in viitor si deodorantele de la Alverde, poate gasesc ceva asemanator cu cel de la Weleda la un pret mai ok.

Acest articol a fost publicat în Cosmetice naturale și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Deodorante : Vichy si Weleda Citrus

  1. Pingback: Premiu :) | My Natural Choises

Lasă un răspuns

