Lubrifiant organic YES

M-am gandit un pic daca sa scriu sau nu acest articol si am zis sa-l scriu pana la urma. Cred ca lubrifiantul este ultimul produs la care ma gandeam ca ar putea sa existe si in varianta bio. L-am descoperit intr-o zi in cand studiam site-ul The Organic Body Care Shop. Lubrifiantul Yes exista in doua variante : pe baza de apa si pe baza de ulei. O sa scriu si ingredientele pentru amandoua. Cel pe baza de apa contine : Aqua (water), Aloe barbadensis (Aloe vera), Cyamopsis tetragonolobus (Guar Gum), Ceratonia siliqua (Locust Bean Gum), Linum usitatissimum (Flax extract), Phenoxyethanol, Potassium sorbate, Xanthan Gum, Citric acid. Cel pe baza de ulei contine : Prunus dulcis (Sweet almond) oil, Butyrospermum parkii (Shea butter), Helianthus annuus (Sunflower) seed oil, Theobroma cacao (Cocoa) seed butter, Cera alba (Bees wax), Natural Tocopherols (Vitamin E). Diferenta intre ele este ca cel pe baza de ulei nu este compatibil cu prezervativul, in timp ce varianta pe baza de apa poate fi folosit si impreuna cu prezervativ. Se pare ca uleiurile, naturale sau sintetice, au proprietatea de a dizolva latexul. Ambele sunt disponibile in 3 variante : de 25, 75 sau 125 ml. Eu am cumparat varianta pe baza de ulei de 75 de ml. Miroase foarte discret si are textura oricarei creme din unturi si uleiuri. Dupa ingrediente ar putea fi confundat cu usurinta cu o crema de fata sau de corp. Ca termen de comparatie nu am decat un lubrifiant Durex, nu mai tin minte exact cum se numeste, stiu ca nu prea l-am folosit pentru ca nu mi-a placut. Diferenta intre Durex si Yes este enorma, daca la alte produse organice mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu ele, pe acesta l-am adoptat imediat. Mai multe detalii despre lubrifiantul Yes puteti gasi pe site-ul producatorului http://www.yesyesyes.org.

Acest articol a fost publicat în Cosmetice organice și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Lubrifiant organic YES

  1. Gaby spune:

    This is so cool🙂

  2. sil spune:

    Toate de la Durex mi-au parut la fel ca textura, cleioso-lipicioase. Acesta imi suna tentant, mai ales in varianta pe baza de apa😀

    • Si eu am avut aceeasi impresie despre cel de la Durex. Cred ca e foarte ok varianta pe baza de apa de la Yes, mai ales ca are aloe vera. Aveam un gel de la Bioclin pentru reglarea florei vaginale pe baza de aloe vera si stiu ca mi-a placut.

Lasă un răspuns

