Targuri

Tot navigand pe net am aflat despre doua targuri interesante ce se vor desfasura in acest weekend : Organic Fest editia a V-a si “The big iSHOES”. Organic Fest se desfasoara la restaurantul Sangria din Caderea Bastiliei nr. 78 sambata si duminica intre orele 10-18. Gasim la acest targ diverse produse organice, cum ar fi: alimente, cosmetice naturale, produse pentru copii, sucuri naturale, detergenti. Despre acest targ am aflat citind blogul http://organicinromania.blogspot.com.

Cel de-al doilea targ se desfasoara la libraria Carturesti din Str. Arthur Verona nr. 13-15, la cafeneaua de la subsol, sambata si duminica de la 10 la 20. La acest targ gasim : pantofi, genti, produse naturale de ingrijire de la Soap Mill, bijuterii si carti. Despre acest targ am aflat citind blogul http://blog.soapmill.ro. Pe mine ma tenteaza un sapunel Soap Mill, nu am incercat nici unul pana acum pentru ca mi s-au parut cam scumpe. Ma tenteaza mai ales cele cu unt de shea.

La ambele targuri intrarea este libera. Eu o sa incerc sa merg si ma bucur ca am aflat din timp de ele, s-a intamplat de multe ori sa aflu de existenta lor dupa ce s-au terminat. Nu inteleg de ce nu sunt mediatizate mai mult si de ce nu este disponibila inainte lista participantilor.

Daca intereseaza pe cineva, un alt targ care se desfasoara weekendul acesta la Sala Palatului este cel de joburi. Nu l-am pus la socoteala pentru ca nu are legatura cu subiectul blogului.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Targuri

  1. Pingback: Targuri - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

