Sampon Organic Blue pentru par normal/gras

Sampon Organic Blue
Sampon Organic Blue

De ceva timp cautam un sampon mai bland pentru prietenul meu pentru a inlocui bine cunoscutul Head & Shoulders. Ideea a fost a mea, nu a lui. In afara de faptul ca ii cade destul de mult, nu are probleme grave cu parul.
Initial ma gandisem la samponul barbatesc de la Aubrey Organics, eu am un balsam de par de la ei si mi se pare foarte bun. Apoi m-am gandit ca nu are rost sa dau 40 de ron pe el plus transport si sa risc sa nu ii placa, stiind criteriile lui pentru un sampon bun: sa faca multa spuma, sa miroasa bine si puternic, sa fie anti-matreata, ingredientele nu au importanta. Am mai cautat un pic si m-am oprit la Organic Blue, un sampon ce contine ingrediente organice dar nu este organic. L-am comandat dintr-un magazin online romanesc, a costat 24 de ron plus 7 ron transportul prin Posta Romana. Am vazut ca multe magazine online de la noi se feresc sa livreze in acest mod, eu nu am avut pana acum probleme cu posta.
Samponul este disponibil in doua variante : pentru par normal/gras si pentru par normal/uscat. Am ales prima varianta ca sa il incerc si eu. L-am folosit pana acum de doua ori si mi-am facut cat de cat o parere despre el. Contine sodium lauroyl sarcosinate, un ingredient mai bland decat SLS-ul sau SLES-ul dar din aceeasi categorie. Din cauza asta face spuma suficienta, nu la prima aplicare ci la a doua. Nu am parul foarte lung dar este foarte des si la sampoanele fara SLS sau SLES simt nevoia sa aplic mai multa cantitate si sa repet aplicarea. Miroase placut dar destul de slab, probabil datorita extractelor de plante pentru ca nu contine parfum. Ceea ce nu imi place este ca lasa parul fara volum, din cauza asta nu cred ca l-as recumpara pentru mine. Nu am facut matreata sau cojite din cauza lui si nu mi-a ingrasat parul mai rau.
Parerea prietenului meu e urmatoarea : nu prea miroase, nu e la fel de fresh ca Head & Shoulders. Cum nu a facut matreata din cauza lui, probabil o sa il foloseasca in continuare pentru ca il bat eu la cap.

Acest articol a fost publicat în Cosmetice naturale și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Sampon Organic Blue pentru par normal/gras

  1. MD spune:

    Samponul acesta il gasesti si in magazinele Naturalia.

  2. Anca Constantin spune:

    hey..interesant rewieu;))..daca este prima data cand prietenul tau a folosit un sampon organic, atunci aceasta e si cauza pentu care nu ii place..lasa-l sa se obisnuiasca:D eu de exemplu folosesc un sampon de la Olivellenic( arata cam asa: http://www.sanafarm.ro/olivellenic-sampon-organic-pentru-par-degradat-cu-ulei-de-maslin-p-4257.html) dar intotdeauna am indragit produsele organice..succes in continuare:D:*

Lasă un răspuns

