Premii :)

Desi am avut o zi groaznica datorita vremii de afara si datorita RATB-ului, am zis sa ma mobilizez sa scriu acest articol. Nu stiu cum se face ca tocmai in ziua in care am si eu nevoie sa ajung undeva cu autobuzul si la o ora fixa trebuie sa ploua si sa fie traficul blocat.

Sa revin la subiect, care este unul foarte placut, in contrast cu starea mea si inceputul articolului : am primit 3 premii de la Gabi si tin sa ii multumesc pe aceasta cale ca s-a gandit la mine si ca citeste ce scriu. Premiile sunt urmatoarele :

Si acum sa scriu 10 lucruri care imi plac, nu ar trebui sa fie greu:

– sa petrec timpul cu prietenul meu

– sa calatoresc

– sa fiu apreciata

– sa citesc

– sa primesc cadouri

– sa fac cadouri

– sa gasesc avize in cutia postala (hmm, mai putin cele care au legatura cu banca)

– sa ies la ceainarie cu prietenele

– sa visez cu ochii deschisi

– sa merg cu metroul.

Am ajuns repede la zece, mai aveam idei. Inchei cu speranta ca maine, cand trebuie sa ajung in acelasi loc, la aceeasi ora la care intra toata lumea la servici si cu acelasi autobuz, nu o sa fie trafic si nici nu o sa ploua. Stiu, visez cu ochii deschisi🙂

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Premii :)

  1. Alina Manea spune:

    Ma bucur sa vad ca printre primele 10 lucruri pe care-ti place sa le faci se numara si iesitul cu prietenele ( :P) desi cu greu mai pot concura cu prietenul care e pe primul loc.🙂

    Si apropos de ziua naspa pe care ai avut-o luni (18 oct) e bine ca ai avut speranta ca a doua zi va fi mai bine desi daca-mi aduc aminte bine a fost si mai rau, in special dimineata.

  2. Nu m-am gandit neaparat la ordine cand le-am scris, mai putin primul loc😛 Clar marti a fost vremea mai naspa dar am schimbat traseul si autobuzul.

  3. Cadouri spune:

    Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin😛

Lasă un răspuns

