Hidratant solid simplu de la Jovis

Acum ceva timp am castigat un premiu pe blogul www.manie.ro. Premiul reprezenta produse handmade facute de Jovis si am avut posibilitatea sa imi aleg ce produse vreau eu. Mi-am ales asa : un sapun “cucumber-splash”, un sapun “sea-breeze”, doua bile efervescente pentru baie cu portocala si un hidratant solid simplu. Sapunurile mi s-au parut asa si-asa, as fi vrut sa fie un pic mai hidratante pentru ca am pielea destul de uscata. Bilele efervescente mi-au placut foarte mult, nu mai folosisem pana atunci. Le-am folosit pe amandoua la o singura baie. Hidratantul solid l-am folosit o data si apoi am uitat de el, am dat peste el din greseala de curand si am zis sa il folosesc pentru ca expira in noiembrie. Are urmatoarele ingrediente : unt de cacao, uleiuri de orez, samburi de struguri, masline, ceara de albine si vitamina E. Aseara dupa dus am folosit hidratantul solid si pot sa zic ca imi place. Mirosul este discret, intra repede in piele si simt pielea hidratata si astazi. Se aplica un pic mai greu, trebuie sa apas destul de tare dar asta se datoreaza probabil si temperaturii scazute din casa. Oricum mi se pare o metoda buna de aplicare a untului de cacao. Am incercat si unt de cacao simplu dar nu imi place pentru ca se faramiteaza si trebuie sa adun apoi ce pica pe jos. Am incercat si untul de cacao cu ulei de migdale de la Akamuti, miroase divin dar este mai scump si acum, cand e racoare in casa, s-a intarit destul de mult si trebuie sa il iau cu unghia din borcanel.
Gasiti produsele Jovis pe Breslo, la preturi mai mult decat acceptabile.

Hidratant solid simplu Jovis

Hidratant solid simplu Jovis

Acest articol a fost publicat în Cosmetice naturale și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

