Green People : Day Solution SPF 15 si Fruitful Nights

Crema de fata Green People Day Solution SPF15Am decis sa imi cumpar crema de zi de la Green People cand am crezut ca se termina cea de la Essential Care despre care am scris in articolul trecut. Au trecut mai bine de doua luni de atunci si nici acum nu s-a terminat. Crema de zi la Green People se gaseste in doua variante : cu factor de protectie (13,99 lire la The Organic Body Care Shop) sau fara (12,99 lire). Am ales-o pe cea cu factor de protectie. Ambalajul este asemanator cu cel de la crema Essential Care, cu pompita. Un dezavantaj major al acestui ambalaj este ca nu imi dau seama cata crema mai este in tub si nu pot aprecia cand trebuie sa imi cumpar alta. Textura este mai putin fluida decat cea de la Essential Care deci folosesc mai putina crema. Intra destul de repede in piele si nu o simt pe fata dupa aplicare. Ceea ce nu imi place deloc la aceasta crema este ca, datorita factorului de protectie natural, mai exact al dioxidului de titaniu, fata este albicioasa dupa aplicare. Nu am mai avut pana acum creme cu protectie solara naturala deci nu am stiut de acest aspect. De cele mai multe ori folosesc si fond de ten dupa aplicarea cremei pentru a scapa de aspectul albicios.
Crema de la Green People este mai grasa decat cea de la Essential Care, mi se pare mai potrivita pentru toamna/iarna, cand am nevoie de mai multa hidratare. Ambele creme sunt potrivite ca si baza de machiaj.
De la Green People am mai incercat crema de noapte Fruitful Nights varianta de 10 ml (3,5 lire). Textura este asemanatoare cu cea a cremei de zi, intra repede in piele si are un miros foarte placut, de fructe. Ceea ce nu imi place este ca mi se ingrasa destul de rau tenul de la ea, nu mi se pare potrivita pentru ten gras/mixt.
Verificand ambalajele si site-ul producatorului observ ca in dreptul acestor doua produse apare sigla conform careia produsele contin ingrediente certificate organic, dar cremele nu sunt certificate. Din punctul asta de vedere mi se pare mai ok crema de la Essential Care.

Acest articol a fost publicat în Cosmetice organice și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Green People : Day Solution SPF 15 si Fruitful Nights

  1. sil spune:

    De la GP am si eu crema de fata cu autobronzant si are o textura f ok fata de celelalte produse lipicioase din gama ei, insa am incetat s-o mai folosesc de cand mi-am deschis culoare parului, din simplul motiv ca incepuse sa arate ciudat contrastul ten-par. Am cumparat-o pe a mea de la Plafar cu vreo 40 ron, insa stiu ca gasesti produse GP pe site-ul Rangali.

Lasă un răspuns

