Crema de fata Essential Care cu trandafiri

Aceasta este prima crema de fata certificata pe care am folosit-o. M-am decis destul de greu sa o cumpar, am studiat cam o luna de zile oferta de creme organice/naturale de pe piata : Essential Care, Green People, Weleda, Lavera, Akamuti si multe altele. Nu stiu cum se face ca intotdeauna ma opresc la varianta cea mai scumpa, in cazul de fata Essential Care – Organic Rose Moisturiser , crema de zi pentru fata si ochi, pentru toate tipurile de ten. Tenul meu este unul mixt, cu tendinta de ingrasare in zona T si pori dilatati iar in zona obrajilor normal vara si uscat iarna.
Crema am achizitionat-o de pe un site din UK de care sunt foarte multumita, The Organic Body Care Shop. Mi-am mai comandat o crema de fata de la Akamuti si lotiunea de corp cu unt de cacao si ulei de migdale tot de la Akamuti despre care voi scrie in articolele viitoare. Produsele au ajuns la posta in 2 zile lucratoare. Pretul cremei a fost 18,5 lire, la care se adauga si transport in functie de greutatea coletului. Se poate comanda in doua variante, de 15 ml si 50 ml. Eu am achizitionat varianta de 50 ml.
Crema Essential Care
Ambalajul este cu “pompita” (nu stiu cum sa ii spun altfel), din acest motiv nu exista posbilitatea de a iesi prea multa crema. Crema are o textura foarte lejera, intra repede in piele si nu am senzatia de pelicula ramasa pe fata.Pana la sfarsitul zilei mi se ingrasa un pic tenul in zona T, nu ma deranjeaza asa mult tinand cont de faptul ca este o crema pentru toate tipurile de ten si nu pentru ten mixt/gras. Hidrateaza bine, nu mi-a provocat aparitia altor puncte negre dar nici disparitia celor existente. Mirosul este ok, de trandafiri cred. Initial am folosit crema ziua, ulterior am folosit-o doar noaptea iar pentru zi am ales o crema cu factor de protectie SPF 15 de la Green People. La aplicare nu este nevoie de o cantitate mare de crema, o am de aproximativ 5 luni si inca nu am terminat-o, o sa o folosesc mai des in viitor pentru ca trebuie folosita in 3-6 luni de la deschidere.
Crema contine 95 % ingrediente organice si are certificarea Soil Association. Printre ingrediente se regasesc : aloe vara, apa de trandafir, ulei de jojoba, unt de shea, unt de cocos, extract de trandafir, catina. Pe ambalaj se precizeaza ca extractul de catina are si rol de protectie impotriva razelor UV, dar nu se specifica un factor de protectie.
In concluzie mi se pare o crema potrivita tenului meu si probabil o voi mai achizitiona in viitor.

Acest articol a fost publicat în Cosmetice organice și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Crema de fata Essential Care cu trandafiri

  1. Gaby spune:

    Bine ai venit în universul bloggeriţelor.🙂

    Am avut şi eu cremuţa asta, mi-a plăcut.

  2. Bine v-am gasit! Eu tocmai am terminat crema si sunt in dubiu daca sa o cumpar iar, mi-a placut mult dar cand citesc despre atatea creme imi vine sa le incerc pe toate🙂

  3. jas spune:

    Este grozava aceasta crema, am cumparat-o si eu ieri si sunt fascinata de ea. Eu am tenul mixt si textura acestei creme vad ca este f buna. Mie imi place maxim pt moment.

Lasă un răspuns

