Tampoane Natracare

Cred ca toata lumea a primit la un moment dat mailul referitor la efectele nocive ale tampoanelor interne. Eu l-am citit si nu i-am dat prea multa importanta pentru ca nu as putea renunta la tampoane, mi se par mult prea comode. Stiu ca multi medici nu sunt de acord cu folosirea lor dar eu ma irit destul de rau de la absorbante si ma simt mai ok purtand tampoane interne. Cand am inceput sa fiu mai interesata de cosmeticele organice am auzit si de Natracare, o gama de absorbante si tampoane din bumbac organic, gama certificata de Soil Association. Am tot cautat prin magazinele din Bucuresti dar nu am gasit nicaieri. Apoi am gasit la Ki-Life o gama asemanatoare, Masmi, si mi-am luat o cutie de tampoane interne cu aplicator. Nu prea imi dadeam eu seama cum venea treaba asta cu aplicatorul dar fara nu aveau asa ca nu am avut de ales.Aspectul tampoanelor este destul de diferit fata de cele OB pe care le foloseam, sunt mai mari decat acestea dar nu se maresc atat de mult in timpul folosirii. Culoare este clar diferita, sunt albe dar nu acel alb curat al tampoanelor clasice obtinut in urma procesarii cu clor. Partea cu aplicatorul mi se pare cea mai faina inventie, face folosirea lor mult mai usoara si mai igienica. Mi se pare ca protejeaza o idee mai putin decat tampoanele clasice, trebuie sa le schimb mai des. Ulterior mi-am comandat de pe The Organic Body Care Shop si din gama Natracare, atat tampoane cat si absorbante zilnice. Mi-au placut mai mult cele de la Natracare fata de Masmi. Absorbantele zilnice sunt asa si-asa, e diferenta destul de mare fata de Carefree cu care eram obisnuita. Dar m-am ambitionat sa le folosesc si m-am obisnuit si cu ele. Pretul produselor de la Natracare nu mi se pare deloc ridicat, sunt un pic mai scumpe decat OB-urile dar eu zic ca merita. Am dat 1,49 lire pe absorbantele zilnice 30 buc., 2,69 lire pe tampoanele interne cu 2 picaturi 16 buc. si 2,79 lire pe cele cu 3 picaturi. Nu mi se pare foarte avantajos sa le comand din UK pentru ca sunt destul de voluminoase pachetele si transportul e mai scump. Nici de la noi nu mi se pare avantajos sa le cumpar online pentru ca transportul face cat inca un pachet daca nu doua, in functie de magazin. Insa prin farmacii nu le-am vazut deloc, auzisem la un moment dat ca s-ar gasi la City Pharma dar eu nu am gasit in cele in care am intrat. Daca stiti vreun magazin sau farmacie din Bucuresti in care se gasesc va rog sa imi spuneti si mie.

Auzisem si de Jessa, gama care se gaseste la DM, ca ar fi din bumbac organic dar nu am gasit nimic pe ambalaj care sa ateste acest lucru. Ulterior am aflat ca doar cele din gama Jessa Nature sunt din bumbac organic, o sa le caut data viitoare cand merg la DM. Am luat totusi o cutie de absorbante zilnice in ideea ca sunt mai ok decat Carefree.

O alta optiune despre care am citit este cupa menstruala, o cupa din latex, silicon sau cauciuc natural refolosibila. Ma hotarasem la un moment dat sa o cumapr dar am renuntat pana la urma, cel mai rau m-am temut de faptul ca nu o sa ma descurc sa o folosesc.

This entry was posted in Cosmetice organice and tagged , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Tampoane Natracare

  1. Diana says:

    Din pacate Jessa Nature nu prea se gasesc…si eu am vrut sa le incerc din aceleasi considerente ca si tine. Nu am fost prea multumita de cele zilnice de la Jessa pentru ca nu se lipesc bine de lenjerie…e destul de enervant.
    Eu m-am gandit sa intreb la Plafar de astea de la Natracere dar pana sa vad la tine acum, uitasem de ele. :)

    • Sincer, nu cred ca o sa iti placa mai mult cele de la Natracare decat Jessa. Adica au aspectul asemanator cu cele de la Bella, pe care le foloseam inainte sa apara si pe la noi Always, Carefree, Libress si altele. Eu ma incapatanez totusi sa le folosesc si cred ca o sa incerc si alte variante, sunt vreo 3-4 tipuri de absorbante zilnice la Natracare.

  2. Gaby says:

    Sunt 70% sigură că am văzut produse Natracare în farmacia naturistă Planteea din galeria Cora Lujerului.

    Eu am Jessa de la DM, dar externe, pe cele interne nu prea le mai agreez.

    • Am citit despre Planteea la tine pe blog si chiar as vrea sa merg sa vad ce au. Ma cam enerveaza ca sunt concentrate in aceeasi zona care e destul de departe de mine, dar ce nu fac eu pentru cosmetice :) Sper sa deschida farmacii si in alte zone al orasului.

  3. MD says:

    Produsele Natracare se gasesc si in farmaciile Dona http://www.farmaciiledona.ro/cautare?keywords=natracare . Eu imi comand de doua ori pe an de la Rangali unde au transport gratiut la comenzi de peste 200 de lei. Si mie mi-a fost greu sa ma obisnuiesc cu absorbantele externe de le Natracare. Sunt asa … mai dure. Cele interne mi se par super.

    • Multumesc mult pentru informatie, o sa caut si la Dona. Ai incercat cumva si absorbantele cu aripioare sau doar pe cele zilnice ? As vrea sa inlocuiesc si Always-ul cu ceva mai ok.

      • MD says:

        Da le-am incercat si pe cele cu aripioare si nu prea mi-au placut. Sunt cam dure si parca nu se lipesc bine. Iar cele lungi pentru noapte nu-mi plac deloc pentru ca nu sunt suficient de late … Dar pentru binele Planetei putem face un efort ;p

  4. nicole says:

    eu sunt dependenta de absorbantele Natracare, de cand am inceput sa le folosesc nici nu ma gandesc sa le inlocuiesc cu altceva!
    le cumpar online de pe http://www.organicbaby.ro

  5. almina says:

    buna,
    produsele natracare se gasesc in lantul de magazine plafar

  6. Ioana says:

    si eu folosesc Natracare. m-am obisnuit cu ele fara mari probleme. ceea ce imi place foarte mult e senzatia naturala data de bumbac. cand a trebuit sa revin cateva zile la always, a fost destul de neplacut…

    ceea ce ma enerveaza teribil este ca s-au scumpit nesimtit de mult in ultimele luni. cand am inceput eu sa le folosesc erau 14 lei/ cutia cu 14 absorbante normale cu aripioare.
    acum sunt 18 lei !!!! :( sau 16, pe unele site-uri.

    asta in conditiile in care la britanici le poti lua cu 2, 10 lire …. adica ~ 11 lei (http://www.ecogreenstore.co.uk/natracare-m-59.html)

    de-abia astept momentul cand preturile din Ro o sa fie adaptate la buzunarele din Ro !

    • Si mie mi se par scumpe si in plus destul de greu accesibile, trebuie sa ma gandesc din timp sa merg la anumite magazine sa le cumpar sau sa le comand online. Pana la urma mi-am cumparat o cupa menstruala si o folosesc cu succes de doua luni .

  7. Adina says:

    Tocmai am primit si eu Natracare si sunt curioasa de ele. Am fix acelasi produs din imaginea ta si cautam poze cu el desfacut.. :)

Lasă un răspuns

